Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатика духа слабо на място

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатика духа слабо на място

    Когато колата е на едно място духа слабо , като тръгна духа доста добре и също забелязвам , че доста ми товари двигателя .Така ли е и при вас колеги

  • #2
    Първоначално публикувано от ewm Покажи съобщение
    Когато колата е на едно място духа слабо , като тръгна духа доста добре и също забелязвам , че доста ми товари двигателя .Така ли е и при вас колеги
    В духането на вентилатора на вярвам да имаш разлика в спряло/движение положение.
    Вариант 1 не достатъчно фреон
    Вариант 2 умиращ компресор
    Принципно в движение винаги при обикновен климатик става по-студено заради обдухването на радиатора на климатика.
    колкото до товарене ...ами винаги има...спомням си на една дизелова 147 на диното със всичко включено климатик, фарове, подгрявания, фарове даде -16кс по-малко

    Comment


    • #3
      Така е на място духа малко по слабо но малко почти не се усеща,а за забиването е ужас се едно теглиш някой колата набира като някоя лада ха ха но след 4500 об. не го усеща.Така е колата си е на ред не се притеснявай

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        В духането на вентилатора на вярвам да имаш разлика в спряло/движение положение.
        Помисли пак след като прочетеш тая тема
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61045

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Помисли пак след като прочетеш тая тема
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61045
          прочетох я
          Само, че колегите говорят за пуснати други енергопотрбления....
          П.С. разбрах какво имаш в предвид.

          Comment


          • #6
            Релета, предпазители, оглед за окисление на таблото с предпазители... Ей това му е майката

            Comment


            • #7
              Добре значи излиза ,че е нормално всичко климатика си духа по студено в движение , а колата наистина се спъва .
              Мерси колеги

              Comment


              • #8
                аз мисля,че е абсолютно нормално това -колата да се спъва като в началото е доста по осезаемо,а за духането определено почва да духа доста по студено в движение-това е от вчера след обслужен климатик,ама на всичките ми коли с клима си е било така !
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #9
                  Когато фреона е по-малко,комресора товари повече двигателя.
                  ONLY RSV&GTV

                  Comment


                  • #10
                    Брее, само при мен ли на място духа по-хладно, отколкото в движение?
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                      Брее, само при мен ли на място духа по-хладно, отколкото в движение?
                      Нелогично е това което казваш.....в смисъл на радиатора на климатика му пада температурата при движение което би трябвало да засилва студенината...освен ако нямаш проблем с изпарителя или с компресора и да е тръгнал да си ходи.
                      получава се при някой климатици правят свръх налягане най общо казано и вместо студено прави топло

                      Comment


                      • #12
                        Ходих на климатикаджия със стенд. Всичко по него си е ОК. На място като работи температурата пада под 3*, в движение се покачва до 8. Загадка.

                        ПП: клапата за рециркулация е зацепена постоянно в положение външен въздух. Тази седмица ще я правя.

                        ПП2: Интересно ми е как заминаващ компресор би правил свръх налагане? Възможно ли е да е по-скоро от запушен дехидратор да речем?
                        Last edited by b_angelov; d.m.y г., 20:28.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Daniboss Покажи съобщение
                          Когато фреона е по-малко,комресора товари повече двигателя.
                          Не не товари мотора а по скоро не включва компресора

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                            Ходих на климатикаджия със стенд. Всичко по него си е ОК. На място като работи температурата пада под 3*, в движение се покачва до 8. Загадка.

                            ПП: клапата за рециркулация е зацепена постоянно в положение външен въздух. Тази седмица ще я правя.

                            ПП2: Интересно ми е как заминаващ компресор би правил свръх налагане? Възможно ли е да е по-скоро от запушен дехидратор да речем?
                            Не можаха да ми го обяснят на съвсем разбираем език когато правих климатика на шеви-то

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Daniboss Покажи съобщение
                              Когато фреона е по-малко,комресора товари повече двигателя.
                              Абсолютно погрешно!
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment

                              Working...
                              X